Głośna praca zawieszenia przód DCC

Awatar użytkownika
Fermentor
Formenciarz
Posty: 73
Rejestracja: 16 lip 2023, 19:35
Has thanked: 11 times
Been thanked: 5 times

Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC

Post autor: Fermentor »

Fajny dynamiczny silnik 2.0 nawet ten 190KM + DSG 4Drive ale zawieszenia Forka na miejskich dziurach jest po prostu... do dupy! :evil: Ma mega problem z tłumieniem nierówności. Jak wszystkie VAG-i tak majOM to ja wysiadam... nie rozumiem tego fenomenu... :shock: Wiem, wiem... sztywny zawias... pitupitu... to po co to DCC jest... To tak samo jak mnie ostatnio uświadamiali w ASO z piszczącymi klockami jak w Polonezie... TTTM...
Chyba jednak wrócę do SUV-a z balonami bo tutaj powybijam sobie jeszcze zęby lub zniszczę kręgosłup... :P :D
Na autostradach i ekspresówkach jest OK.

Ciekawe czy Audi Q3, Q5 też tak ma? ;)
Oczywiście nie celuję we wszystkie dziury w drodze... jeżdżę slalomem... :D Nie wiem czy długo wytrzymam z tym napieprz...
___
2.0 190KM DSG 4Drive
Awatar użytkownika
Dideq
Formenciarz VZ
Posty: 144
Rejestracja: 14 gru 2023, 07:23
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 14 times
Been thanked: 15 times

Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC

Post autor: Dideq »

Za cicho słuchasz muzyki. Po to jest ten Beats tam. :mrgreen:
Awatar użytkownika
Fermentor
Formenciarz
Posty: 73
Rejestracja: 16 lip 2023, 19:35
Has thanked: 11 times
Been thanked: 5 times

Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC

Post autor: Fermentor »

Dideq pisze: 11 maja 2024, 20:49 Za cicho słuchasz muzyki. Po to jest ten Beats tam. :mrgreen:
W morde... nie brałem Beats-a... :? ;)
Ile takie twarde zawieszenie wytrzymuje km i co na to gwarancja...? Pewnie nic... popsułeś to płać... :x
___
2.0 190KM DSG 4Drive
alfiorz
Formenciarz VZ5
Posty: 287
Rejestracja: 30 kwie 2023, 11:39
Lokalizacja: DW
Silnik: 2.0 TSI VZ 310
Has thanked: 2 times
Been thanked: 33 times

Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC

Post autor: alfiorz »

Problem DCC robi się medialny. W passatach wg autora tłucze się tył.
Awatar użytkownika
Dideq
Formenciarz VZ
Posty: 144
Rejestracja: 14 gru 2023, 07:23
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 14 times
Been thanked: 15 times

Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC

Post autor: Dideq »

Jakaś mała nadzieja na akcję serwisową. Wiem, nadzieja... ale jednak.
Ciekawe czy tyczy się to też tego łupnięcia z przodu. ;)
Awatar użytkownika
Charls
Moder
Posty: 1131
Rejestracja: 31 sty 2024, 15:19
Lokalizacja: GKA
Silnik: 1.5 TSI 150
Has thanked: 242 times
Been thanked: 197 times

Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC

Post autor: Charls »

To jest wina amortyzatorów KAYABA a nie elementów metalowo-gumowych. Uważam że VW dobrze wie o co chodzi tylko jak zwykle przeciągają.
Awatar użytkownika
Dideq
Formenciarz VZ
Posty: 144
Rejestracja: 14 gru 2023, 07:23
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 14 times
Been thanked: 15 times

Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC

Post autor: Dideq »

Do Waszej informacji:

Wyjęcie bezpiecznika 47 albo odpięcie wtyczek od amortyzatorów w autach z DCC całkowicie usuwa dźwięk stuku na nierównościach. :)
Nie, nie sprawdzałem, przeczytałem na forum Seata.

Oczywiście DCC wtedy nie działa i jest bardzo miękko na nierównościach.
Tam są amorki Monroe i zostały usunięte z oferty producenta i z katalogów.

PS. Nie odpowiadam za szkody. :mrgreen:
forkowicz
Formenciarz
Posty: 31
Rejestracja: 25 lut 2024, 20:25
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC

Post autor: forkowicz »

Dideq pisze: 12 lip 2024, 13:35 Do Waszej informacji:

Wyjęcie bezpiecznika 47 albo odpięcie wtyczek od amortyzatorów w autach z DCC całkowicie usuwa dźwięk stuku na nierównościach. :)
Nie, nie sprawdzałem, przeczytałem na forum Seata.

Oczywiście DCC wtedy nie działa i jest bardzo miękko na nierównościach.
Tam są amorki Monroe i zostały usunięte z oferty producenta i z katalogów.

PS. Nie odpowiadam za szkody. :mrgreen:
Potwierdzam. Lepiej jest odlaczyc wtyczke, wystarczy jedna z przodu, ja odpialem od prawego i wtedy dcc nie dziala. Nawet nie sypie mi bledu (skasowalem go obd elevenem). Po odpieciu bezpiecznika 47 sypalo bledem, nie dalo sie go skasowac i dodatkowo sypalo bledem regulacji wysokosci swiatel. Wiec wpialem bezpiecznik spowrotem i odpialem wtyczke od amorka prawego, tasma izolacyjna zakleilem oba konce wtyczki i trytyrka z wyczuciem przymocowalem ją do amorka zeby nie dyndala. Teraz jest malina. Naprawde nie rozumiem ludzi ktorzy jezdza z dcc i udaja ze to nie stuka. Auto teraz jedzie jak ponton po drodze a zarazem wydaje aie jakby sie lżej prowadziło, z pukajacym dcc mialem wrazenie ze bylo jak czolg. Koła teraz wszystkie wjezdzajac czy zjezdzajac z kraweznika sa bezglosne, wczesniej waliło z przodu jakby młotkiem ktoś puknał. I mimo wszystko na zakretach i tak sie trzyma. Wole brak opcji utwardzenie niż pukanie jak w starej rozjebundzie.
Awatar użytkownika
Charls
Moder
Posty: 1131
Rejestracja: 31 sty 2024, 15:19
Lokalizacja: GKA
Silnik: 1.5 TSI 150
Has thanked: 242 times
Been thanked: 197 times

Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC

Post autor: Charls »

Po co kupować auto z DCC. Od czasu gdy kiedyś Golfem 6 jeździłem z DCC stwierdziłem, że nigdy nie kupię, DCC w grupie VW zawsze hałasowało.
Kriss
Formenciarz VZ
Posty: 156
Rejestracja: 08 lip 2022, 20:40
Lokalizacja: Podkarpack
Silnik: 1.5 TSI 150
Been thanked: 9 times

Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC

Post autor: Kriss »

Ja miałem vw CC 2015 r ,nic nie stukało wszystko działało wzorowo.
ODPOWIEDZ