Nie jest jeszcze zrobiony soft w skrzyni w pełni, podnieśli tylko ciśnienie i jest różnica w jeździe, bo nie ma już takich twardych przeskoków miedzy P a D czy R, ale jeszcze nie mogą w roczniku 2022 przesunąć limitera obrotów przez co 100-190 robi w 8,5s a 100-200 w 10,4. Nie ma się też co oszukiwać za bardzo, ale Golf jest mniejszy i współczynnik w okolicy Cx 0.32 (taki jest dla Audi Q3) a 0.27 to jest już znacząca różnica i może się tu odbić na czasie.
Chiptuning 2.0 310km
Re: Chiptuning 2.0 310km
------
2.0 VZ Stage 2 453KM 546NM
2.0 VZ Stage 2 453KM 546NM
Re: Chiptuning 2.0 310km
Silnik ma ogromny potencjał jeżeli seryjne 310KM na dp+ic bez zmiany oprogramowania wypluło 370KM:). Ciekawe jak będzie z bezawaryjnością przy tych mocach.
No ale nie jeden właściciel bmw się może zdziwić jak go taki suvik objedzie na drodze:).
No ale nie jeden właściciel bmw się może zdziwić jak go taki suvik objedzie na drodze:).
Re: Chiptuning 2.0 310km
Dla mnie podstawą jest terminowe dbanie o oliwę w silniku. Muszę zobaczyć jak z wymianą w skrzyni i dyfrze. Niuta ma tyle teraz ze spokojnie można się toczyć i nie trzeba gazu topić w podłodze aby spokojnie wyprzedzić kogoś. A co do dziwienia się innych szybkich wozów to już usłyszałem od jegomościa S6 C8 "dobrze jedzie jak na taki tani wóz"
------
2.0 VZ Stage 2 453KM 546NM
2.0 VZ Stage 2 453KM 546NM
Re: Chiptuning 2.0 310km
Witam widzę że trochę silników ea888 gen4 już po modach. Czy wasze modyfikowane auta są w leasingach? Jeżeli tak to jakie jest podejście ASO?
- rsmiech
- Formenciarz VZ5 BAT
- Posty: 368
- Rejestracja: 27 kwie 2022, 00:07
- Lokalizacja: Żywiec
- Silnik: 2.0 TSI VZ 420KM custom
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 29 times
Re: Chiptuning 2.0 310km
Mam pytanie odnośnie do88. Jestem ciekaw o ile wyższą masz temperaturę na dolocie względem otoczenia przy stałej prędkości w okolicach 130-170km/h. Czy mógłbyś sprawdzić podając także jaka była wówczas temp. zewnętrzna.
Jeśli na zewnątrz jest w okolicach 20C, to na moim intercolerze jest +3 +4C więcej. W upalne dni w okolicach 26C jest +5 +6C więcej, gdy jadę z prędkością autostradową.
Obciążenie na 100% (np test 100-200) zmienia tą temperaturę o góra 1.5C
2022 VZ 420KM, 516Nm, by Gregor10, Eibach ProKit, Intercooler. Średnie spalanie 48000km 11.7l/100km
-
- Formenciarz
- Posty: 72
- Rejestracja: 09 sie 2021, 11:47
- Lokalizacja: Myślenice
- Silnik: 2.0 TSI VZ 310
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 13 times
Re: Chiptuning 2.0 310km
W weekend jak będę miał trochę czasu to skocze na s7 i sprawdzę.rsmiech pisze: ↑22 cze 2023, 15:52Mam pytanie odnośnie do88. Jestem ciekaw o ile wyższą masz temperaturę na dolocie względem otoczenia przy stałej prędkości w okolicach 130-170km/h. Czy mógłbyś sprawdzić podając także jaka była wówczas temp. zewnętrzna.
Jeśli na zewnątrz jest w okolicach 20C, to na moim intercolerze jest +3 +4C więcej. W upalne dni w okolicach 26C jest +5 +6C więcej, gdy jadę z prędkością autostradową.
Obciążenie na 100% (np test 100-200) zmienia tą temperaturę o góra 1.5C
Cupra Formentor VZ STAGE1 + ic do88 431KM 546NM
- rsmiech
- Formenciarz VZ5 BAT
- Posty: 368
- Rejestracja: 27 kwie 2022, 00:07
- Lokalizacja: Żywiec
- Silnik: 2.0 TSI VZ 420KM custom
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 29 times
Re: Chiptuning 2.0 310km
Nowe strojenie po montażu intercoolera.
Generalnie od poprzedniej modyfikacji przybyło tylko 10KM mocy maksymalnej (jest teraz 420KM) , żeby nie przesadzać , ale znaczniej poprawie wyszły zakresy w poniższych zakresach obrotów.
Oto porównanie:
obroty seria Mod1/Mod2:
dla 3500 obr/min 200KM +20KM/+60KM
dla 4000 obr/min 215KM +45KM/+75KM
dla 4500 obr/min 260KM +40KM/+60KM
dla 5000 obr/min 280KM +50KM/+75KM
dla 5500 obr/min 310KM +50KM/+70KM
dla 6000 obr/min 330KM +60KM/+70KM
dla 6500 obr/min 335KM +76KM/+85KM czyli 411KM/420KM
100-200kmh 10s +/- 0.5s
Generalnie od poprzedniej modyfikacji przybyło tylko 10KM mocy maksymalnej (jest teraz 420KM) , żeby nie przesadzać , ale znaczniej poprawie wyszły zakresy w poniższych zakresach obrotów.
Oto porównanie:
obroty seria Mod1/Mod2:
dla 3500 obr/min 200KM +20KM/+60KM
dla 4000 obr/min 215KM +45KM/+75KM
dla 4500 obr/min 260KM +40KM/+60KM
dla 5000 obr/min 280KM +50KM/+75KM
dla 5500 obr/min 310KM +50KM/+70KM
dla 6000 obr/min 330KM +60KM/+70KM
dla 6500 obr/min 335KM +76KM/+85KM czyli 411KM/420KM
100-200kmh 10s +/- 0.5s
- Załączniki
-
- Cupra_Stage1_Inter.jpg (162.34 KiB) Przejrzano 2085 razy
2022 VZ 420KM, 516Nm, by Gregor10, Eibach ProKit, Intercooler. Średnie spalanie 48000km 11.7l/100km
-
- Formenciarz
- Posty: 31
- Rejestracja: 25 lut 2024, 20:25
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Chiptuning 2.0 310km
A jak z gwarancją po chip tuningu? Rozumiem, że pogodziliscie sie z tym ze tracicie gwarancje?
-
- Formenciarz
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 maja 2024, 18:29
- Lokalizacja: Gdańsk
- Silnik: 2.0 TSI VZ 310
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 1 time
Re: Chiptuning 2.0 310km
Witam serdecznie.
Ładnie się przywitałem w odpowiednim wątku, a teraz proszę o opinie kolegów. Jak prezentuje się według kolegów mój wynik. Totalna seria, za chwilę wpadnie Wagner.
Proszę o opinie i pozdrawiam
Ładnie się przywitałem w odpowiednim wątku, a teraz proszę o opinie kolegów. Jak prezentuje się według kolegów mój wynik. Totalna seria, za chwilę wpadnie Wagner.
Proszę o opinie i pozdrawiam
- Załączniki
-
- IMG_7650.jpeg (65.08 KiB) Przejrzano 1098 razy