Głośna praca zawieszenia przód DCC
- Fermentor
- Formenciarz
- Posty: 73
- Rejestracja: 16 lip 2023, 19:35
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 5 times
Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC
Fajny dynamiczny silnik 2.0 nawet ten 190KM + DSG 4Drive ale zawieszenia Forka na miejskich dziurach jest po prostu... do dupy! Ma mega problem z tłumieniem nierówności. Jak wszystkie VAG-i tak majOM to ja wysiadam... nie rozumiem tego fenomenu... Wiem, wiem... sztywny zawias... pitupitu... to po co to DCC jest... To tak samo jak mnie ostatnio uświadamiali w ASO z piszczącymi klockami jak w Polonezie... TTTM...
Chyba jednak wrócę do SUV-a z balonami bo tutaj powybijam sobie jeszcze zęby lub zniszczę kręgosłup...
Na autostradach i ekspresówkach jest OK.
Ciekawe czy Audi Q3, Q5 też tak ma?
Oczywiście nie celuję we wszystkie dziury w drodze... jeżdżę slalomem... Nie wiem czy długo wytrzymam z tym napieprz...
Chyba jednak wrócę do SUV-a z balonami bo tutaj powybijam sobie jeszcze zęby lub zniszczę kręgosłup...
Na autostradach i ekspresówkach jest OK.
Ciekawe czy Audi Q3, Q5 też tak ma?
Oczywiście nie celuję we wszystkie dziury w drodze... jeżdżę slalomem... Nie wiem czy długo wytrzymam z tym napieprz...
___
2.0 190KM DSG 4Drive
2.0 190KM DSG 4Drive
- Fermentor
- Formenciarz
- Posty: 73
- Rejestracja: 16 lip 2023, 19:35
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 5 times
Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC
W morde... nie brałem Beats-a...
Ile takie twarde zawieszenie wytrzymuje km i co na to gwarancja...? Pewnie nic... popsułeś to płać...
___
2.0 190KM DSG 4Drive
2.0 190KM DSG 4Drive
-
- Formenciarz VZ5
- Posty: 287
- Rejestracja: 30 kwie 2023, 11:39
- Lokalizacja: DW
- Silnik: 2.0 TSI VZ 310
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 33 times
Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC
Problem DCC robi się medialny. W passatach wg autora tłucze się tył.
- Dideq
- Formenciarz VZ
- Posty: 144
- Rejestracja: 14 gru 2023, 07:23
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC
Jakaś mała nadzieja na akcję serwisową. Wiem, nadzieja... ale jednak.
Ciekawe czy tyczy się to też tego łupnięcia z przodu.
Ciekawe czy tyczy się to też tego łupnięcia z przodu.
- Charls
- Moder
- Posty: 1131
- Rejestracja: 31 sty 2024, 15:19
- Lokalizacja: GKA
- Silnik: 1.5 TSI 150
- Has thanked: 242 times
- Been thanked: 197 times
Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC
To jest wina amortyzatorów KAYABA a nie elementów metalowo-gumowych. Uważam że VW dobrze wie o co chodzi tylko jak zwykle przeciągają.
- Dideq
- Formenciarz VZ
- Posty: 144
- Rejestracja: 14 gru 2023, 07:23
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC
Do Waszej informacji:
Wyjęcie bezpiecznika 47 albo odpięcie wtyczek od amortyzatorów w autach z DCC całkowicie usuwa dźwięk stuku na nierównościach.
Nie, nie sprawdzałem, przeczytałem na forum Seata.
Oczywiście DCC wtedy nie działa i jest bardzo miękko na nierównościach.
Tam są amorki Monroe i zostały usunięte z oferty producenta i z katalogów.
PS. Nie odpowiadam za szkody.
Wyjęcie bezpiecznika 47 albo odpięcie wtyczek od amortyzatorów w autach z DCC całkowicie usuwa dźwięk stuku na nierównościach.
Nie, nie sprawdzałem, przeczytałem na forum Seata.
Oczywiście DCC wtedy nie działa i jest bardzo miękko na nierównościach.
Tam są amorki Monroe i zostały usunięte z oferty producenta i z katalogów.
PS. Nie odpowiadam za szkody.
-
- Formenciarz
- Posty: 31
- Rejestracja: 25 lut 2024, 20:25
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC
Potwierdzam. Lepiej jest odlaczyc wtyczke, wystarczy jedna z przodu, ja odpialem od prawego i wtedy dcc nie dziala. Nawet nie sypie mi bledu (skasowalem go obd elevenem). Po odpieciu bezpiecznika 47 sypalo bledem, nie dalo sie go skasowac i dodatkowo sypalo bledem regulacji wysokosci swiatel. Wiec wpialem bezpiecznik spowrotem i odpialem wtyczke od amorka prawego, tasma izolacyjna zakleilem oba konce wtyczki i trytyrka z wyczuciem przymocowalem ją do amorka zeby nie dyndala. Teraz jest malina. Naprawde nie rozumiem ludzi ktorzy jezdza z dcc i udaja ze to nie stuka. Auto teraz jedzie jak ponton po drodze a zarazem wydaje aie jakby sie lżej prowadziło, z pukajacym dcc mialem wrazenie ze bylo jak czolg. Koła teraz wszystkie wjezdzajac czy zjezdzajac z kraweznika sa bezglosne, wczesniej waliło z przodu jakby młotkiem ktoś puknał. I mimo wszystko na zakretach i tak sie trzyma. Wole brak opcji utwardzenie niż pukanie jak w starej rozjebundzie.Dideq pisze: ↑12 lip 2024, 13:35 Do Waszej informacji:
Wyjęcie bezpiecznika 47 albo odpięcie wtyczek od amortyzatorów w autach z DCC całkowicie usuwa dźwięk stuku na nierównościach.
Nie, nie sprawdzałem, przeczytałem na forum Seata.
Oczywiście DCC wtedy nie działa i jest bardzo miękko na nierównościach.
Tam są amorki Monroe i zostały usunięte z oferty producenta i z katalogów.
PS. Nie odpowiadam za szkody.
- Charls
- Moder
- Posty: 1131
- Rejestracja: 31 sty 2024, 15:19
- Lokalizacja: GKA
- Silnik: 1.5 TSI 150
- Has thanked: 242 times
- Been thanked: 197 times
Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC
Po co kupować auto z DCC. Od czasu gdy kiedyś Golfem 6 jeździłem z DCC stwierdziłem, że nigdy nie kupię, DCC w grupie VW zawsze hałasowało.
-
- Formenciarz VZ
- Posty: 156
- Rejestracja: 08 lip 2022, 20:40
- Lokalizacja: Podkarpack
- Silnik: 1.5 TSI 150
- Been thanked: 9 times
Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC
Ja miałem vw CC 2015 r ,nic nie stukało wszystko działało wzorowo.