Średnica krućcy fabrycznego IC jest 60-61mm. 100%
Wydajniejszy IC zazwyczaj wyjście jest na 70mm, zależy jednak od modelu /marki.
Potrzebujesz zatem rur zwężających się z 70mm na 60mm (średnica wewn.) aby połączyć się ze sztywną częścią turbo - dolot.
Z oryginału oraz kawałka rury 2.25" 2.5" możesz sobie dorobić ewentualnie przedłużkę, gdybyś nie trafił z długością rur silikonowych.
Rura z kątem prostym zazwyczaj pasuje, ta pod kątem ostrym wykonywana jest w dwóch długościach dla EA888 gen4, może się zdarzyć, że braknie 4cm długości, więc wybierz dłuższą.
Przykład o czym mowa tutaj:
https://pl.aliexpress.com/item/10050060 ... ry_from%3A
Downpipe i intercooler od FMIC
- rsmiech
- Formenciarz VZ5 BAT
- Posty: 368
- Rejestracja: 27 kwie 2022, 00:07
- Lokalizacja: Żywiec
- Silnik: 2.0 TSI VZ 420KM custom
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 29 times
Re: Downpipe i intercooler od FMIC
2022 VZ 420KM, 516Nm, by Gregor10, Eibach ProKit, Intercooler. Średnie spalanie 48000km 11.7l/100km
-
- Formenciarz
- Posty: 72
- Rejestracja: 09 sie 2021, 11:47
- Lokalizacja: Myślenice
- Silnik: 2.0 TSI VZ 310
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 13 times
Re: Downpipe i intercooler od FMIC
Odblokowali w końcu po 2021 czy zmieniłeś sterownik ?
Cupra Formentor VZ STAGE1 + ic do88 431KM 546NM
Re: Downpipe i intercooler od FMIC
Zmieniam sterownik.
Lafey
Cupra Leon VZ ST 4x4 460KM 562Nm Stage2
Cupra Leon VZ ST 4x4 460KM 562Nm Stage2