Jakość obsługi klienta w salonach

Wszelkie dyskusje związane z zakupem Formentora
Mateoosh
Forek
Posty: 9
Rejestracja: 22 lip 2022, 13:32

Jakość obsługi klienta w salonach

Post autor: Mateoosh »

Wpadłem dzisiaj do salonu Grupy Cichy - Zasada w Poznaniu. Spędziłem tam dobre pół godziny i jedyną osobą, która zauważyła moją tam obecność (po około dwudziestu minutach) był gość z serwisu - zapytał czy przyjechałem „na serwis”. Pozostała trójka sprzedawców (Ok - dwójka, trzeci miał na głowie klientów) siedziała przy biurku i coś tam grzebała w tabelkach excela. Nie, nie chowałem się za filarami xD
Z nudów wypiłem sobie kawę, przejrzałem jakieś gazetki i wyszedłem nie niepokojony przez nikogo.
Z jednej strony spoko - można wbić na darmową kawkę, a z drugiej strony wypada chyba zadać zwyczajowe pytanie „w czym można pomóc”…
Spoko, plany sprzedażowe widocznie zrobione z górką, albo takie opóźnienia, że właściwie nie ma sensu podchodzić do klienta;)
PS.
Wpadłem po bagażnik rowerowy. Nie tu, to gdzie indziej.

Rozumiem, że Seat i jego klon Cupra to nie są marki premium a raczej reprezentują grupę budżetowych wozidełek i nie spodziewam się poziomu obsługi jak w salonach Audi czy Mercedesa (co swoją drogą bywa komicznie przesadzone w drugą stronę), ale minimalne zainteresowanie jednak byłoby miłe;)
Waldek
Formenciarz
Posty: 62
Rejestracja: 12 mar 2022, 13:48

Re: Jakość obsługi klienta w salonach

Post autor: Waldek »

Co do marek premium mam inne zdanie, byłem w audi i rozważałem zakup Q8- przez ponad pół godziny nie podszedł nikt, tego samego dnia w BMW świetna obsługa i podejście do klienta. Na codzień nie zwracam uwagi na swój ubiór więc wizualnie zostałem w jednym z salonów zdyskwalifikowany:).

Wracając do salonu cupra/seat- w Szczecinie bardzo miła obsluga, dobre podejście do klienta. Natomiast już samo ASO VW podejście odmienne o 180 stopni.
kubakw8
Formenciarz
Posty: 31
Rejestracja: 28 sty 2022, 08:33

Re: Jakość obsługi klienta w salonach

Post autor: kubakw8 »

Kupowałem w Studiu Dynamica przy Solidarności w Warszawie i mam bardzo pozytywne wspomnienia. Dla mnie to jest pierwszy nowy samochód, chociaż jakieś niewielkie porównanie mam z doświadczeń rodziny i znajomych. Studio niewielkie, obsługa niezbyt liczna, ale od początku byłem wzorowo zaopiekowany. Wg mnie to fajny pomysł, na taki showroom blisko centrum miasta. Tak się złożyło, że miałem kontakt z 3 sprzedawcami (pierwszy zachorował akurat w okolicach jazdy próbnej i składania zamówienia na samochód, drugi odszedł z pracy zanim samochód został wyprodukowany, z trzecim odbierałem auto) i każdy był w porządku. Jazda próbna umówiona i zrealizowana bez problemu (ok. godziny jazdy, więc też ok w porównaniu z tym co się czasami słyszy). W okresie około zamówienia odpowiadali cierpliwie na wszystkie moje pytania, albo dowiadywali się od producenta (a pytań miałem dużo i bardzo różnych). Potem oczywiście problem z czasem dostawy, ale na tyle na ile mogli to udzielali raczej rzetelnych informacji. Na koniec musiałem lekko cisnąć o termin odbioru, bo nie bardzo się spieszyli, żeby się ze mną umówić, ale ostatecznie wszystko przebiegło ok, chociaż sam odbiór mógłby być pewnie nieco bardziej premium. Dla salonu to dzień jak co dzień, ale dla klienta to jednak spore wydarzenie. Po sprzedaży już tak chętnie nie chcą za mnie załatwiać spraw związanych z samochodem, ale przynajmniej doradzą co robić i odpowiednio pokierują :)

Na marginesie, o BMW też słyszałem od znajomych wiele dobrego.
Awatar użytkownika
rsmiech
Formenciarz VZ5
Posty: 285
Rejestracja: 27 kwie 2022, 00:07
Lokalizacja: Żywiec
Silnik: DNFB
Been thanked: 5 times

Re: Jakość obsługi klienta w salonach

Post autor: rsmiech »

Również odbierałem w Warszawie. Super kontakt zarówno przed jak i po zakupie. Pozdrawiam Pana Konrada. Niestety o ASO w moim miejscu zamieszkania nie mogę powiedzieć nic dobrego.
2022 VZ 420KM, 516Nm, by Gregor10, Eibach ProKit, Intercooler. Średnie spalanie 30000km 12.3l/100km
ODPOWIEDZ