Wpadłem dzisiaj do salonu Grupy Cichy - Zasada w Poznaniu. Spędziłem tam dobre pół godziny i jedyną osobą, która zauważyła moją tam obecność (po około dwudziestu minutach) był gość z serwisu - zapytał czy przyjechałem „na serwis”. Pozostała trójka sprzedawców (Ok - dwójka, trzeci miał na głowie klientów) siedziała przy biurku i coś tam grzebała w tabelkach excela. Nie, nie chowałem się za filarami xD
Z nudów wypiłem sobie kawę, przejrzałem jakieś gazetki i wyszedłem nie niepokojony przez nikogo.
Z jednej strony spoko - można wbić na darmową kawkę, a z drugiej strony wypada chyba zadać zwyczajowe pytanie „w czym można pomóc”…
Spoko, plany sprzedażowe widocznie zrobione z górką, albo takie opóźnienia, że właściwie nie ma sensu podchodzić do klienta;)
PS.
Wpadłem po bagażnik rowerowy. Nie tu, to gdzie indziej.
Rozumiem, że Seat i jego klon Cupra to nie są marki premium a raczej reprezentują grupę budżetowych wozidełek i nie spodziewam się poziomu obsługi jak w salonach Audi czy Mercedesa (co swoją drogą bywa komicznie przesadzone w drugą stronę), ale minimalne zainteresowanie jednak byłoby miłe;)
Jakość obsługi klienta w salonach
Re: Jakość obsługi klienta w salonach
Co do marek premium mam inne zdanie, byłem w audi i rozważałem zakup Q8- przez ponad pół godziny nie podszedł nikt, tego samego dnia w BMW świetna obsługa i podejście do klienta. Na codzień nie zwracam uwagi na swój ubiór więc wizualnie zostałem w jednym z salonów zdyskwalifikowany:).
Wracając do salonu cupra/seat- w Szczecinie bardzo miła obsluga, dobre podejście do klienta. Natomiast już samo ASO VW podejście odmienne o 180 stopni.
Wracając do salonu cupra/seat- w Szczecinie bardzo miła obsluga, dobre podejście do klienta. Natomiast już samo ASO VW podejście odmienne o 180 stopni.
Re: Jakość obsługi klienta w salonach
Kupowałem w Studiu Dynamica przy Solidarności w Warszawie i mam bardzo pozytywne wspomnienia. Dla mnie to jest pierwszy nowy samochód, chociaż jakieś niewielkie porównanie mam z doświadczeń rodziny i znajomych. Studio niewielkie, obsługa niezbyt liczna, ale od początku byłem wzorowo zaopiekowany. Wg mnie to fajny pomysł, na taki showroom blisko centrum miasta. Tak się złożyło, że miałem kontakt z 3 sprzedawcami (pierwszy zachorował akurat w okolicach jazdy próbnej i składania zamówienia na samochód, drugi odszedł z pracy zanim samochód został wyprodukowany, z trzecim odbierałem auto) i każdy był w porządku. Jazda próbna umówiona i zrealizowana bez problemu (ok. godziny jazdy, więc też ok w porównaniu z tym co się czasami słyszy). W okresie około zamówienia odpowiadali cierpliwie na wszystkie moje pytania, albo dowiadywali się od producenta (a pytań miałem dużo i bardzo różnych). Potem oczywiście problem z czasem dostawy, ale na tyle na ile mogli to udzielali raczej rzetelnych informacji. Na koniec musiałem lekko cisnąć o termin odbioru, bo nie bardzo się spieszyli, żeby się ze mną umówić, ale ostatecznie wszystko przebiegło ok, chociaż sam odbiór mógłby być pewnie nieco bardziej premium. Dla salonu to dzień jak co dzień, ale dla klienta to jednak spore wydarzenie. Po sprzedaży już tak chętnie nie chcą za mnie załatwiać spraw związanych z samochodem, ale przynajmniej doradzą co robić i odpowiednio pokierują
Na marginesie, o BMW też słyszałem od znajomych wiele dobrego.
Na marginesie, o BMW też słyszałem od znajomych wiele dobrego.
- rsmiech
- Formenciarz VZ5
- Posty: 285
- Rejestracja: 27 kwie 2022, 00:07
- Lokalizacja: Żywiec
- Silnik: DNFB
- Been thanked: 5 times
Re: Jakość obsługi klienta w salonach
Również odbierałem w Warszawie. Super kontakt zarówno przed jak i po zakupie. Pozdrawiam Pana Konrada. Niestety o ASO w moim miejscu zamieszkania nie mogę powiedzieć nic dobrego.
2022 VZ 420KM, 516Nm, by Gregor10, Eibach ProKit, Intercooler. Średnie spalanie 30000km 12.3l/100km