z DCC czy bez
z DCC czy bez
Cześć,
Zastanawiam się czy dodać do mojej konfiguracji DCC (kola będę brał 18 lub 19 max)
Dajcie znać jak to się sprawuje i czy warto to zamawiać do tej pory czytałem różne opinie + koszty serwisu po grawancji będą znaczne
Przy większych kołach roumiem że koniecznie ale czy przy 18 bedzie potrzebne? może ktoś ma i jeździ... ?
Zastanawiam się czy dodać do mojej konfiguracji DCC (kola będę brał 18 lub 19 max)
Dajcie znać jak to się sprawuje i czy warto to zamawiać do tej pory czytałem różne opinie + koszty serwisu po grawancji będą znaczne
Przy większych kołach roumiem że koniecznie ale czy przy 18 bedzie potrzebne? może ktoś ma i jeździ... ?
Re: z DCC czy bez
Hej,
Tez się zastanawiam wcześniej byłem na tak. W salonie mi powiedzieli ze jak agresywnie nie jeżdżę i chce tylko 190km to nie ma sensu. Chyba jednak nie wezmę bo to prawie 4k
Tez się zastanawiam wcześniej byłem na tak. W salonie mi powiedzieli ze jak agresywnie nie jeżdżę i chce tylko 190km to nie ma sensu. Chyba jednak nie wezmę bo to prawie 4k
Re: z DCC czy bez
- jechałem 150K bez DCC koła 18 i było twardo
- jechałem 310K z DCC koła 19 i było lepiej ale bez szału (niezależnie od trybu)
- jechałem mazdą CX-30 na zwykłych amortyzatorach i było conajmniej tak dobrze jak w formrntorze 310K
- jechałem 310K z DCC koła 19 i było lepiej ale bez szału (niezależnie od trybu)
- jechałem mazdą CX-30 na zwykłych amortyzatorach i było conajmniej tak dobrze jak w formrntorze 310K
Re: z DCC czy bez
Ale chyba na komforcie nie zyskamy?? Tu mamy do wyboru bardziej "sportowe" nastawy?!
Re: z DCC czy bez
Zyskujesz również tryb kanapowy (oni nazywają to "Comfort"), a w ustawieniach manualnych możesz mieć jeszcze bardziej miękko. Możesz mieć też twardo (tryb "Sport") albo bardzo twardo w ustawieniach manualnych. Wbrew pozorom zyskuje się przez DCC naprawdę wiele możliwości.
-
- Formenciarz
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 gru 2021, 19:00
Re: z DCC czy bez
Wszystko spoko, ale jak trzeba będzie potem naprawiać ten zawias to jeden amor ponad 400 euro w zamienniku, który jest tylko teoretycznie dostępny, i sprzedają w parach.
Re: z DCC czy bez
Patrząc przez pryzmat kosztów naprawy/wymiany za X lat można zrezygnować z każdego dodatkowego wyposażenia - okna dachowego, elektrycznej klapy, podgrzewanej przedniej szyby (wiem, nie ma jej w CF), elektrycznych foteli itd. Awaria lub uszkodzenie każdego z tych elementów generuje wyższe koszty niż gdyby ich nie było. Dlatego oceniałbym jednak DCC pod kątem wrażeń z jazdy, a nie kosztów za 4 lata. W końcu mówimy o nowych samochodach.
-
- Formenciarz
- Posty: 18
- Rejestracja: 17 gru 2021, 19:00
Re: z DCC czy bez
Tak tylko że amor to jednak raczej część eksploatacyjna, a żadna z rzeczy które wymieniłeś sie pod eksploatacyjną nie łapie.