ładowanie indukcyjne problem
Re: ładowanie indukcyjne problem
Na pewno fabryczna ładowarka indukcyjna.
Mam uchwyt z ładowaniem indukcyjnym i nie przegrzewa się telefon mimo włączonego AA. Dlatego zamówiłem auto bez ładowarki.
Mam uchwyt z ładowaniem indukcyjnym i nie przegrzewa się telefon mimo włączonego AA. Dlatego zamówiłem auto bez ładowarki.
Re: ładowanie indukcyjne problem
Ja bym się nie martwił. Też zastanawiałem się nad ładowarką, ale widziałem kilka wątków w których ludzie narzekali na ładowarki fabryczne i finalnie sam się na nią nie zdecydowałem.
Zawsze można kupić MagSafe'a czy inną ładowarkę i powinna działać o niebo lepiej niż te fabryczne.
Cupra Leon HB 300KM Graphene Grey
Instagram: @cupra_rybka
Instagram: @cupra_rybka
-
- Formenciarz VZ5
- Posty: 287
- Rejestracja: 30 kwie 2023, 11:39
- Lokalizacja: DW
- Silnik: 2.0 TSI VZ 310
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 33 times
Re: ładowanie indukcyjne problem
w konfiguratorze VZ 245KM, VZ 310KM i VZ 245KM hybryda nie mają opcji ładowarki. jest w standardzie.
Re: ładowanie indukcyjne problem
A ile trzeba doplacic w najgorszym przypadku? Zastanawiam sie czy nie zainstalowac. Na znanym serwisie aukcyjnym sa dostepne moduly i w sumie nie sa drogie.
- slawlik
- Formenciarz VZ5
- Posty: 228
- Rejestracja: 04 lut 2023, 11:43
- Lokalizacja: Maków podh
- Silnik: 1.5 TSI 150
- Been thanked: 4 times
-
- Formenciarz VZ5
- Posty: 287
- Rejestracja: 30 kwie 2023, 11:39
- Lokalizacja: DW
- Silnik: 2.0 TSI VZ 310
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 33 times
Re: ładowanie indukcyjne problem
Wczoraj zrobiłem dłuższą trasę i trochę przy okazji poćwiczyłem temat.
Na razie wnioski są takie:
uruchomiony android auto - intensywnie mruga ikona lokalizacji, telefon grzeje się i intensywnie zjada baterię (ok. 20% na godzinę, gdzie normalnie 40% na cały dzień starcza). Nawet jak AA ma zablokowany dostęp do lokalizacji.
uruchomiony android auto i ładowanie przewodowe (telefon nie ma indukcyjnego) - powoli ładuje baterię, ale telefon jest tak gorący, że ciężko go wziąć do ręki.
w opcjach telefonu wyłączyłem uprawnienie AA do modyfikacji ustawień telefonu i ponownie zablokowałem lokalizację - przestał zjadać baterię i grzać się (lokalizacja nie mruga). Ale żeby nie było tak fajnie wycięło głośnik przy rozmowach telefonicznych (mikrofon działa), rozmówca mnie słyszy, ja jego nie.
Ćwiczę dalej może w końcu znajdę właściwe ustawienia w telefonie (motorola na androidzie 12).
Na razie wnioski są takie:
uruchomiony android auto - intensywnie mruga ikona lokalizacji, telefon grzeje się i intensywnie zjada baterię (ok. 20% na godzinę, gdzie normalnie 40% na cały dzień starcza). Nawet jak AA ma zablokowany dostęp do lokalizacji.
uruchomiony android auto i ładowanie przewodowe (telefon nie ma indukcyjnego) - powoli ładuje baterię, ale telefon jest tak gorący, że ciężko go wziąć do ręki.
w opcjach telefonu wyłączyłem uprawnienie AA do modyfikacji ustawień telefonu i ponownie zablokowałem lokalizację - przestał zjadać baterię i grzać się (lokalizacja nie mruga). Ale żeby nie było tak fajnie wycięło głośnik przy rozmowach telefonicznych (mikrofon działa), rozmówca mnie słyszy, ja jego nie.
Ćwiczę dalej może w końcu znajdę właściwe ustawienia w telefonie (motorola na androidzie 12).
- rsmiech
- Formenciarz VZ5 BAT
- Posty: 368
- Rejestracja: 27 kwie 2022, 00:07
- Lokalizacja: Żywiec
- Silnik: 2.0 TSI VZ 420KM custom
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 29 times
Re: ładowanie indukcyjne problem
odnośnie braku działania mikrofonu, to kilka razy mi się tak zdarzyło. Ponowne uruchomienie po postoju Formentora przywracało działanie. Podczas jazdy w takiej sytuacji pomagał restart telefonu.
Wobec powyższego nie wiem czy problem mikrofonu ma związek z wprowadzonymi zmianami w AA. Może to przypadkowa usterka.
Wobec powyższego nie wiem czy problem mikrofonu ma związek z wprowadzonymi zmianami w AA. Może to przypadkowa usterka.
2022 VZ 420KM, 516Nm, by Gregor10, Eibach ProKit, Intercooler. Średnie spalanie 48000km 11.7l/100km