rsmiech pisze: ↑01 lut 2024, 19:57
Charls pisze: ↑01 lut 2024, 18:18
RobBob pisze: ↑01 lut 2024, 10:04
ale walczą z „start/stop”
Co jest nie tak z SS?
każdy chce to wyłączyć, a nasz kolega dostał niedziałający SS w gratisie.
Taaaa dostałem w gratisie a w grudniu check engine na S-ce i laweta. S/S wyłączył się w październiku, na początku grudnia dwu sekundowy na czerwono komunikat „rozładowany akumulator” prostownik też wskazał 11,6V po naładowaniu trasa 150 km i laweta. Przy 130 na tempomacie pierwszy komunikat „czujniki parkowania potem line Assist, front ….. i cała choinka po kolei a na koniec chek engine 1500 obr max i człapanie szczęśliwie 600m do zjazdu. No i teraz lanie pomyj na serwis; dwa serwisy Cupra w Poznaniu , po komunikacie o akumulatorze próba umówienia się z serwisem na diagnozę, lecz ze względu na nadchodzące święta i nowy rok pierwszy termin diagnozy po połowie stycznia czyli za miesiąc.
20 grudnia laweta zajechała do serwisu, po licznych telefonach i mailu do Cupra Polska po świętach akcja ruszyła”ze wstępną diagnozą „turbina” olej w dolocie i na filtrze, po kilku dniach nie turbina lecz przepustnica. Po wymianie 250km jazd próbnych bez choinki i chck engine. Tylko S/S pozostał i Forek już szósty tydzień w serwisie pozostał. Producent nakazał sprawdzić magistralę CAM , na chwilę obecną jest błąd na łączeniu kompa z kamerą cofania co nawet serwis przyznaje że to bez związku z S/S. Frustracja w zenicie z bliskimi decyzjami na spuszczenie złoma w trybie natychmiastowym i never again VAG