Przełączanie użytkownika
Przełączanie użytkownika
Czołem wszystkim,
Jestem ustawiony jako użytkownik główny, a żona jako dodatkowy i każde z nas ma przyporządkowany kluczyk. Gdy żona podchodzi do auta, po tym jak ja jeździłem na swoich ustawieniach, ze swoim kluczykiem na zegarach auto wita ją, natomiast na środkowym panelu "jej dane" nie zaczytują... Tzn. jest "wczytywanie", które potrafi trwać nawet 10min i potem pojawia się komunikat o tym, że nie udało się wczytać danych i dopiero wtedy musi klikać na siebie jako użytkownika. I to samo dzieje się w drugą stronę jak ja wsiadam do auta po niej... powitanie z moim imieniem, fotel się przestawia natomiast dane użytkownika są po niej (ustawienie kafelków, oświetlenie ambiente). Miał ktoś coś podobnego?
Jestem ustawiony jako użytkownik główny, a żona jako dodatkowy i każde z nas ma przyporządkowany kluczyk. Gdy żona podchodzi do auta, po tym jak ja jeździłem na swoich ustawieniach, ze swoim kluczykiem na zegarach auto wita ją, natomiast na środkowym panelu "jej dane" nie zaczytują... Tzn. jest "wczytywanie", które potrafi trwać nawet 10min i potem pojawia się komunikat o tym, że nie udało się wczytać danych i dopiero wtedy musi klikać na siebie jako użytkownika. I to samo dzieje się w drugą stronę jak ja wsiadam do auta po niej... powitanie z moim imieniem, fotel się przestawia natomiast dane użytkownika są po niej (ustawienie kafelków, oświetlenie ambiente). Miał ktoś coś podobnego?
- AlucardPL
- Formenciarz
- Posty: 44
- Rejestracja: 20 gru 2023, 23:02
- Lokalizacja: Pomorskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Re: Przełączanie użytkownika
Powiem tak, my z żoną olaliśmy to jest jeden użytkownik, korzystamy z jednego kluczyka, położenie fotela sobie wciskamy manualnie. Niestety w naszym przypadku ze zmianą użytkowania się infotainment lagował, albo się zawieszał.
1.5 TSI | 150KM
Re: Przełączanie użytkownika
Ja też używam jednego użytkownika z żoną ale mam problem z ustawieniem prawego lusterka na wstecznym biegu. Mam dwa zaprogramowane ustawienia fotela. Niestety pomimo ustawienia prawego lusterka na biegu wstecznym na 1 ustawieniu pamieci jak zmieniam na pozycję 2 prawe lusterko nie zmienia ustawien. Macie na to jakiś sposób?
Re: Przełączanie użytkownika
Użytkownika mam jednego. I na jednym użytkowniku mam dwa ustawienia pamieci fotela. Jak na włączonym wstecznym ustawiam prawe lusterko i programuje fotel set + 1 lub +2 to wydaje mi się że powinno się zaprogramować. A cały czas ustawia się do ostatniego ustawienia. Czyli jak ja ustawię sobie w pamieci 1 a wsiada żona i naciska pamieć 2 to pomimo zaprogramowania lusterko obniża się do mojego ustawienia. Jeśli zmieni na swoje to jeśli ja ustawie na swoj czyli 1 to obinża się do ustawienia żony. Żeby była jasnośc chodzi tylko o ustawienie prawego lusterka obiżającego się przy właczonym biegu wstecznym.
Re: Przełączanie użytkownika
Hej,
Czyli generalnie olać temat?
Trochę mnie to irytuje, bo wychodzę z założenia, że jak coś jest to powinno działać... Dziś jeszcze spróbuję pogadać z gościami od CupraID na infolinii. Generalnie muszę powiedzieć, że sama procedura aktywacji funkcji pamięci kluczyka nie jest tak jak opisali w instrukcji, bo w ostatnim kroku jest info o sygnale dźwiękowym potwierdzającym aktywację, a u mnie nic takiego się nie dzieje...
Czyli generalnie olać temat?
Trochę mnie to irytuje, bo wychodzę z założenia, że jak coś jest to powinno działać... Dziś jeszcze spróbuję pogadać z gościami od CupraID na infolinii. Generalnie muszę powiedzieć, że sama procedura aktywacji funkcji pamięci kluczyka nie jest tak jak opisali w instrukcji, bo w ostatnim kroku jest info o sygnale dźwiękowym potwierdzającym aktywację, a u mnie nic takiego się nie dzieje...
Re: Przełączanie użytkownika
Jestem po rozmowie z infolinią Cupra CONNECT. Powiedział, że mają dużo zgłoszeń na ten temat i ogólnie coś jest nie tak. Przesłał mi maila ze zgłoszeniem gdzie prosi o zdjęcia problemu (+ zdjęcie lampki LED na podsufitce i informacji o systemie). Po odesłaniu im tego przekaże to do działu technicznego do producenta. Póki co trzeba będzie czekać na rozwiązanie.
Wszystkim, którym przeszkadza ten problem polecam zrobić to samo: tel na infolinię cupry i rozmowa z działem Connect i zgłaszanie problemu.
Jak dostanę jakąś odpowiedź dam znać, ale pewnie z dnia na dzień to nie nastąpi
Wszystkim, którym przeszkadza ten problem polecam zrobić to samo: tel na infolinię cupry i rozmowa z działem Connect i zgłaszanie problemu.
Jak dostanę jakąś odpowiedź dam znać, ale pewnie z dnia na dzień to nie nastąpi