Strona 11 z 44

Re: Usterki waszych aut

: 11 gru 2023, 12:23
autor: Horde
Schvenck pisze: 11 gru 2023, 12:20 W moim przypadku wymagany był film pokazujący usterkę. Więc mozesz to zrobić na dwa sposoby albo zostawiasz im samochód i może przy ich testach wyjdzie błąd. Albo nagrywasz film z panelem i to jest wystarczające do wymiany.
Dziękuję. Właśnie to zrobiłem, udostępniłem nagrany film, teraz poczekam na odpowiedź.

Re: Usterki waszych aut

: 12 gru 2023, 08:21
autor: Karolina
Horde pisze: 11 gru 2023, 12:23
Schvenck pisze: 11 gru 2023, 12:20 W moim przypadku wymagany był film pokazujący usterkę. Więc mozesz to zrobić na dwa sposoby albo zostawiasz im samochód i może przy ich testach wyjdzie błąd. Albo nagrywasz film z panelem i to jest wystarczające do wymiany.
Dziękuję. Właśnie to zrobiłem, udostępniłem nagrany film, teraz poczekam na odpowiedź.
U mnie nawet to nie podziałało.... ;) nagrałam filmik jak samochód próbuje łączyć się z serwisem, pokazałam. Pan stwierdził, że mogą zrobić TYLKO Aktualizację i jeśli nie pomoże, to trzeba czekać na kolejne. W poniedziałek kolejna wizyta i jeśli usłyszę to samo, to skończy się na porządnej awanturze. Do serwisu mam 30 km, to będzie trzecia wizyta, więc bez sensu przebiegi robię. O czasie jaki na to poświęcam nie wspomnę, bo każdorazowo spędzałam w serwisie ok. 2h.

Re: Usterki waszych aut

: 12 gru 2023, 10:00
autor: Horde
Karolina pisze: 12 gru 2023, 08:21
Horde pisze: 11 gru 2023, 12:23
Schvenck pisze: 11 gru 2023, 12:20 W moim przypadku wymagany był film pokazujący usterkę. Więc mozesz to zrobić na dwa sposoby albo zostawiasz im samochód i może przy ich testach wyjdzie błąd. Albo nagrywasz film z panelem i to jest wystarczające do wymiany.
Dziękuję. Właśnie to zrobiłem, udostępniłem nagrany film, teraz poczekam na odpowiedź.
U mnie nawet to nie podziałało.... ;) nagrałam filmik jak samochód próbuje łączyć się z serwisem, pokazałam. Pan stwierdził, że mogą zrobić TYLKO Aktualizację i jeśli nie pomoże, to trzeba czekać na kolejne. W poniedziałek kolejna wizyta i jeśli usłyszę to samo, to skończy się na porządnej awanturze. Do serwisu mam 30 km, to będzie trzecia wizyta, więc bez sensu przebiegi robię. O czasie jaki na to poświęcam nie wspomnę, bo każdorazowo spędzałam w serwisie ok. 2h.
Tak z ciekawości i gdybym miał podobną sytuację to czemu nie chce wymienić panelu? Zrobi aktualizację czego? Masz samochód na gwarancji, chcesz, żeby element działał jak powinien to w czym problem, żeby wymienić, jak to tłumaczy? Aktualizacji było już wiele i jakoś nie naprawiły problemu. Mam wrażenie teraz, że jak wsiądę w garażu to jest ok, ale jak na dworzu ktoś np. wysiada, czy wsiada i jest podmuch zimnego powietrza do środka to panel zaczyna szaleć, tak jak ktoś wcześniej wspominał jakaś kondensacja na panelu, który jest zbyt czuły.

Re: Usterki waszych aut

: 12 gru 2023, 10:42
autor: Karolina
Właśnie w poniedziałek zamierzam o to walczyć. Przy poprzedniej wizycie niestety nie przeczytałam forum i nie byłam świadoma, że ten problem jest tak powszechny, a rozwiązaniem może być wymiana panelu. Zobaczymy co mi powiedzą, nastawiam się na ciężką przeprawę, bo już przy ostatniej wizycie jak usłyszałam, że tylko aktualizacjami mogą to rozwiązywać, to wyraziłam oburzenie, powiedziałam, że to absurd, że nie potrafią poradzić sobie z naprawieniem usterki w 7 miesięcznym samochodzie i boję się co będzie dalej. Pan tylko rozłożył ręce...

Tym razem zażądam sprawdzenia stanu pojazdu, nie tylko aktualizacji i zobaczymy co mi powiedzą. W ostateczności będę też próbowała w innym serwisie, ale bardzo mnie to zniechęca do marki. Jak mogą stosować komponenty tak wrażliwe na zimno? To absurd, żeby nie działało dotykowe otwieranie przy pierwszej zimie, czy aby tablet był tak wrażliwy na zimno, że już przy pierwszym podmuchu zaczyna szwankować. Ja rozumiem, że marka wywodzi się z Hiszpanii, ale jak chce iść w międzynarodową produkcję, to niech dostosuje komponenty do warunków panujących w reszcie Europy...

Re: Usterki waszych aut

: 12 gru 2023, 10:43
autor: MacGul
Ja bym zasugerował serwisowi, że jednak są auta które mają ten panel działający na aktualnym albo nawet i na starszym software, więc problem jest w wadliwym sprzęcie. Inaczej wszyscy by mieli ten problem.
A tak z drugiej strony …. może ten serwis „podpadł” centrali i za dużo napraw gwarancyjnych robiło i teraz „oszczędzają” - znaczy grają na zwłokę. To nie problem klienta, i tak nie może być. Może napisz do centrali i zapytaj czy wymienia przy takich objawach jak na filmie.

Re: Usterki waszych aut

: 12 gru 2023, 11:47
autor: Karolina
MacGul pisze: 12 gru 2023, 10:43 Ja bym zasugerował serwisowi, że jednak są auta które mają ten panel działający na aktualnym albo nawet i na starszym software, więc problem jest w wadliwym sprzęcie. Inaczej wszyscy by mieli ten problem.
A tak z drugiej strony …. może ten serwis „podpadł” centrali i za dużo napraw gwarancyjnych robiło i teraz „oszczędzają” - znaczy grają na zwłokę. To nie problem klienta, i tak nie może być. Może napisz do centrali i zapytaj czy wymienia przy takich objawach jak na filmie.
Celna uwaga! Dziękuję! :)

Re: Usterki waszych aut

: 12 gru 2023, 14:16
autor: KiMCIO
Ten panel nawala każdemu i serwis o tym dokładnie wie, ale głupa rżną, tak samo jak samoczynnie i losowo włączające i wyłączające się czujniki, fotele które raz się ustawiają w położenie przypisane do kluczyka lub nie, które raz przesuwają się na jedno dotknięcie, a za chwilę trzeba trzymać guzik cały czas, bezkluczykowy dostęp nie działający i tak dalej i tak dalej.

Chce ktoś odkupić samochód? 3 miesiące i symboliczny przebieg.

Re: Usterki waszych aut

: 12 gru 2023, 14:44
autor: Horde
KiMCIO pisze: 12 gru 2023, 14:16 Ten panel nawala każdemu i serwis o tym dokładnie wie, ale głupa rżną, tak samo jak samoczynnie i losowo włączające i wyłączające się czujniki, fotele które raz się ustawiają w położenie przypisane do kluczyka lub nie, które raz przesuwają się na jedno dotknięcie, a za chwilę trzeba trzymać guzik cały czas, bezkluczykowy dostęp nie działający i tak dalej i tak dalej.

Chce ktoś odkupić samochód? 3 miesiące i symboliczny przebieg.
TY wymieniałeś panel i cały czas masz z nim problem, czy teraz działa ok? Tak jak napisałeś w innym wątku, że panel ma obsługę gestami. Ja w instrukcji z netu tego nie widzę, więc może są różne rodzaje paneli z obsługą gestów i bez i może w tym problem.
W tym samochodzie wychodzi, że czym prostsza wersja, mniej bajerów tym lepiej :)
Odpukać, ale poza panelem nie mam problemów, w najnowszym sofcie czujniki się nie wyłączają, nie restartuje tablet. Owszem cześć czujników przy bardzo złej pogodzie przestaje działać przez zabrudzenia, mróz, ale jest to normalne, prawidłowe działanie.

Re: Usterki waszych aut

: 15 gru 2023, 11:20
autor: piotriix
Horde pisze: 12 gru 2023, 14:44
KiMCIO pisze: 12 gru 2023, 14:16 Ten panel nawala każdemu i serwis o tym dokładnie wie, ale głupa rżną, tak samo jak samoczynnie i losowo włączające i wyłączające się czujniki, fotele które raz się ustawiają w położenie przypisane do kluczyka lub nie, które raz przesuwają się na jedno dotknięcie, a za chwilę trzeba trzymać guzik cały czas, bezkluczykowy dostęp nie działający i tak dalej i tak dalej.

Chce ktoś odkupić samochód? 3 miesiące i symboliczny przebieg.
Owszem cześć czujników przy bardzo złej pogodzie przestaje działać przez zabrudzenia, mróz, ale jest to normalne, prawidłowe działanie.
Nie zgadzam się.
To nie jest normalne działanie.
Telefon tez ci żle działa jak jest brzydka pogoda?

Re: Usterki waszych aut

: 15 gru 2023, 12:02
autor: Horde
piotriix pisze: 15 gru 2023, 11:20
Horde pisze: 12 gru 2023, 14:44
KiMCIO pisze: 12 gru 2023, 14:16 Ten panel nawala każdemu i serwis o tym dokładnie wie, ale głupa rżną, tak samo jak samoczynnie i losowo włączające i wyłączające się czujniki, fotele które raz się ustawiają w położenie przypisane do kluczyka lub nie, które raz przesuwają się na jedno dotknięcie, a za chwilę trzeba trzymać guzik cały czas, bezkluczykowy dostęp nie działający i tak dalej i tak dalej.

Chce ktoś odkupić samochód? 3 miesiące i symboliczny przebieg.
Owszem cześć czujników przy bardzo złej pogodzie przestaje działać przez zabrudzenia, mróz, ale jest to normalne, prawidłowe działanie.
Nie zgadzam się.
To nie jest normalne działanie.
Telefon tez ci żle działa jak jest brzydka pogoda?
To nie jest zbyt fortunne porównanie, ale tak jak jest zła pogoda to telefon też źle działa albo nie działa w ogóle np. jak pada deszcz, a telefon nie ma normy wodoszczelności, czy jak jest duży mróz to spada wydajność akumulatora.

Masz z instrukcji:

● Pole widzenia czujnika może być zmniejszone przez brud i czynniki atmosferyczne,takie jak deszcz, mgła, śnieg, kurz, owady itp. w takim wypadku system Front Assisti ACC nie będą działać. Na tablicy przyrządów będzie wyświetlany następujący komunikat: Brak widoczności czujnika! Zaświecająsię też lampki ostrzegawcze „Front Assist niedostępny” oraz „ACC niedostępny”.

Automatyczne wyłączenie obsługiwanych funkcji
Czujniki radarowe systemu zostaną automatycznie wyłączone między innymi wtedy, gdy zostanie stwierdzone trwałe zasłonięcie jednego z nich. Może tak się zdarzyć, na przykład
w przypadku przykrycia czujnika warstwą śniegu lub lodu. Na wyświetlaczu tablicy przyrządów pojawia się odpowiedni komunikat.


Przy okazji znowu miałem łączenie z serwisem z panelu, ale tym razem się połączyłem, jak ktoś napisał niech wiedzą, jakie są problemy z panelem.
Gorzej jak kiedyś naprawdę będę potrzebował kontaktu.