Powerbox w 1.5 TSI

Awatar użytkownika
rsmiech
VIP
Posty: 824
Rejestracja: 27 kwie 2022, 00:07
Cupra: Formentor
Silnik: 2.0 TSI VZ 310
Lokalizacja: Żywiec
Has thanked: 77 times
Been thanked: 128 times

Re: Powerbox w 1.5 TSI

Post autor: rsmiech »

w tym czasie to oko nawet nie mrugnęło :-)
Jeśli dobrze pamiętam, to użycie stopera w połączeniu z LunchControll nie działa zbyt fajnie, bo info o procedurze zasłania stoper i nie jest się pewnym czy trzeba kliknąć raz czy dwa razy żeby stoper ruszył.
2022 VZ 420KM, 516Nm, by Gregor10, Eibach ProKit, Intercooler, TCM upgrade. 60000km Średnie spalanie11.6l/100km
Awatar użytkownika
Charls
Junior Admin
Posty: 2822
Rejestracja: 31 sty 2024, 15:19
Cupra: Formentor
Silnik: 1.5 TSI 175
skrzynia: DSG-7
Lokalizacja: GKA
Has thanked: 601 times
Been thanked: 516 times

Re: Powerbox w 1.5 TSI

Post autor: Charls »

Nie korzystałem z LC :(
Awatar użytkownika
rsmiech
VIP
Posty: 824
Rejestracja: 27 kwie 2022, 00:07
Cupra: Formentor
Silnik: 2.0 TSI VZ 310
Lokalizacja: Żywiec
Has thanked: 77 times
Been thanked: 128 times

Re: Powerbox w 1.5 TSI

Post autor: rsmiech »

a może chodziło o to, że info o procedurze pozostawało tak długo na ekranie, że już dawno było ponad 100km/h :-)
4s i po balu.
2022 VZ 420KM, 516Nm, by Gregor10, Eibach ProKit, Intercooler, TCM upgrade. 60000km Średnie spalanie11.6l/100km
Kriss
VIP
Posty: 305
Rejestracja: 08 lip 2022, 20:40
Silnik: 1.5 TSI 150
Lokalizacja: Podkarpack
Been thanked: 31 times

Re: Powerbox w 1.5 TSI

Post autor: Kriss »

W danych technicznych ma 9 dwulitrowy 7 to wydaje się że to dobry wynik.
Awatar użytkownika
Charls
Junior Admin
Posty: 2822
Rejestracja: 31 sty 2024, 15:19
Cupra: Formentor
Silnik: 1.5 TSI 175
skrzynia: DSG-7
Lokalizacja: GKA
Has thanked: 601 times
Been thanked: 516 times

Re: Powerbox w 1.5 TSI

Post autor: Charls »

Wierzyć się nie chce w takie wyniki, gdybym wiedział, że osiągnę podobnie u mnie to robiłbym remap stage 1 nawet kosztem gwarancji ale znani mi tunerzy mówili, że takie wyniki są nie do osiągnięcia

Obrazek
Awatar użytkownika
Lafey
VIP
Posty: 447
Rejestracja: 23 gru 2023, 19:29
Been thanked: 120 times

Re: Powerbox w 1.5 TSI

Post autor: Lafey »

Lafey
Cupra Leon VZ ST 4x4 460KM 562Nm Stage2
Awatar użytkownika
rsmiech
VIP
Posty: 824
Rejestracja: 27 kwie 2022, 00:07
Cupra: Formentor
Silnik: 2.0 TSI VZ 310
Lokalizacja: Żywiec
Has thanked: 77 times
Been thanked: 128 times

Re: Powerbox w 1.5 TSI

Post autor: rsmiech »

Nie do osiągnięcia boxem.
Powinni pociągnąć jescze tym momentem troszkę dalej dla wyższych obrotow i byłoby jescze piękniej w srednim zajresie obr. Lepiej niż w wersji 2.0 190hp. Ppdejrzewam jednak że już tirbina nie wyrabia, ma w tym miejscu max predkosci. , Zmienić turbinkę na Continentala z vz i..... pomarzyć można:-)
Ładniejszy równiejszy wykres jest z compsportu chociaż mniej Nm.
2022 VZ 420KM, 516Nm, by Gregor10, Eibach ProKit, Intercooler, TCM upgrade. 60000km Średnie spalanie11.6l/100km
Awatar użytkownika
Lafey
VIP
Posty: 447
Rejestracja: 23 gru 2023, 19:29
Been thanked: 120 times

Re: Powerbox w 1.5 TSI

Post autor: Lafey »

Zauważ, że to na RON95. Na 98 byłoby lepiej.
Lafey
Cupra Leon VZ ST 4x4 460KM 562Nm Stage2
Awatar użytkownika
Charls
Junior Admin
Posty: 2822
Rejestracja: 31 sty 2024, 15:19
Cupra: Formentor
Silnik: 1.5 TSI 175
skrzynia: DSG-7
Lokalizacja: GKA
Has thanked: 601 times
Been thanked: 516 times

Re: Powerbox w 1.5 TSI

Post autor: Charls »

Lafey pisze: 31 sty 2025, 13:24 A wystarczyło zapytać:
https://www.facebook.com/CompSportLodz/ ... embed_post
Widziałem a nawet pytałem, ale jechać szmat drogi aby się dowiedzieć po hamowaniu że się nie da to strata czasu i pieniędzy, bo jeden wynik nie stanowi reguły. Gdyby DP z OPF out + 98 to można pokusić się pod 190/350 ale to też loteria
Awatar użytkownika
Lafey
VIP
Posty: 447
Rejestracja: 23 gru 2023, 19:29
Been thanked: 120 times

Re: Powerbox w 1.5 TSI

Post autor: Lafey »

Można zaoszczędzić połowę drogi:

https://www.facebook.com/d.m.motorsservices

Z tego co widzę program robi im CompSport.
Lafey
Cupra Leon VZ ST 4x4 460KM 562Nm Stage2
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny i chiptuning”