Strona 3 z 11

Re: Chiptuning 2.0 310km

: 05 lip 2022, 12:05
autor: jeojstyk
Wczoraj z ciekawości wybrałem się na hamownie swoim VZ i wyszło bardzo miło. Aż się boję co będzie jak Simosa 19 rozkodują :D

Re: Chiptuning 2.0 310km

: 05 lip 2022, 13:08
autor: rsmiech
Wielkie dzięki za wykres.

No proszę.
A poprzednik z wykresu z hamowni w tym wątku, do niemal takiego samego wyniku potrzebował ChipBoxa DTE.
Dla porównania: u Ciebie, seria: przy 5200rpm 320KM 438Nm
Box DTE: 5200rpm 322KM 436Nm :-)
Szkoda, że hamownia hamowni nie równa.

Re: Chiptuning 2.0 310km

: 06 lip 2022, 04:20
autor: Waldek
Gratuluje wyniku, jeszcze nie widziałem tak potężnej serii, wszystko co w sieci dostępne to między 310 a 330KM i moment obrotowy z reguły oscylujący między 400-420Nm. Dodatkowo około 340KM płasko między 5500 a 6500obrotów. Petarda:).

Re: Chiptuning 2.0 310km

: 07 lip 2022, 17:45
autor: jeojstyk
Wynik przerósł moje oczekiwania. Do wycieczki na hamownie skusił mnie kierowca pewnego M440i G23 gdzie teoretycznie powinienem dostać od niego lanie, a jechaliśmy równo... No nic, trzeba się cieszyć z tego co jest.

Re: Chiptuning 2.0 310km

: 08 lip 2022, 09:36
autor: Waldek
Wręcz dziwne bo 440i zapie***la jak wściekłe- te auta robią 100-200 nawet poniżej 10.5sek:). Formentor widziałem 13+ a to już przepaść. Swojego raz zmierzyłem na paliwie 95 przy pomocy redrive i wyszło 14.2sek, może u mnie słaba seria bo w porównaniu z 8R nie jedzie.

Re: Chiptuning 2.0 310km

: 26 paź 2022, 20:52
autor: rsmiech
Zaczęło się. Simos 19.6 rozpracowany.
CHIPTUNING dla Waszych pojazdów i braci ze stajnia VAG możliwy w Polsce.

Oto czego możecie się spodziewać:
Seria Formentor VZ 310KM 2022, (trochę było w gratisie) to 419Nm i 334KM.
A po bezpiecznej modyfikacji wzrost do 470Nm i 412KM.
VZ5 zostaje w tyle! :-).

Wszelkie boxy idą w odstawkę wobec +100KM! mocy i +70Nm momentu względem deklaracji producenta.
Zainteresowanych odsyłam do kontaktu z Gregorem10.

Re: Chiptuning 2.0 310km

: 27 paź 2022, 13:18
autor: Waldek
Piękny wynik. Czy zrobiłeś też TCU? Duża różnica w osiągach? Jak sama płynność jazdy? Nic nie szarpie, jak skrzynia współpracuje? Czy auto jeździ tak samo płynnie jak seryjne? Bo chciałbym zrobić stage2 w swoim 8R i myślę o tunerze Gregor10.

Re: Chiptuning 2.0 310km

: 27 paź 2022, 13:35
autor: rsmiech
Szczegóły ustal z Gregorem10. Niestety TCU nie jest jeszcze do końca rozpracowane, tzn modele w wersji z bootloaderem 4 nie są możliwe do modyfikacji. Jeśli będziesz miał szczęście i u Ciebie jest coś starszego, to TCU da się zrobić. Może być różnie.
Skrzynia działa tak jak poprzednio, bez zmian, szarpnięć itp, czyli dalej do dupy. W G8 może działa lepiej, nie jeździłem, w forku nawet przed modyfikacją czasem coś szarpnęła.
Jedyny minus to ACC które traci na płynności, przyspieszanie w tempomacie w ruchu miejskim staje się za bardzo agresywne, musiałem zmienić ustawienia acc do trybu comfort.
Na koniec podzielę się rekomendacją: "teraz to ja boję się tego samochodu." :-) a 8R jest lżejszy od formentora.

Re: Chiptuning 2.0 310km

: 27 paź 2022, 14:13
autor: Waldek
Mam i 8R i formentora i w serii przepaść na korzyść VW jezeli chodzi o osiągi. Czyli przy tych 430-440KM będzie ładnie sie odpychał. Sprawdzić muszę temat TCU bo chciałbym kompleksowo zrobić tym bardziej, że mieszkam w Szczecinie więc raczej podstawiłbym gregorowi auto na lawecie żeby już zrobił kompleksowo. Czy orientujesz się czy zajmuje się mechaniką czy auto z fmic i dp musi już do niego przyjechać gotowe mechanicznie?

Re: Chiptuning 2.0 310km

: 08 lis 2022, 10:37
autor: Furmanos
Też jestem po wizycie u Gregora 10.
Przyrost z 333km ->401km 425nm->478nm.

Akurat u mnie rocznik 2020 dało się ogarnac sterownik skrzyni