Re: Cupra connect
: 07 lip 2024, 00:09
To zniknęło jakiś czas temu, nie potrafię powiedzieć od kiedy, ale aktualnie wskazanie serwisu nie działa.
Pierwsze w Polsce forum dyskusyjne zrzeszające fanów Cupry Formentor
https://formentor-klub.pl/
Dziękujemy za kontakt z nami. Przykro nam słyszeć, iż nie może Pan zapisać partnera serwisowego.
Niestety jest to znana producentowi usterka, która będzie poprawiona w najbliższej aktualizacji.
Ponieważ chcielibyśmy zarejestrować zgłoszenie i przekazać je do naszego zespołu techników, prosimy odinstalować aplikację mobilną, wyczyścić wszystkie dane, a następnie zainstalować ponownie.
Jeśli przeinstalowanie aplikacji nie pomoże, prosimy o podanie dodatkowych informacji, takich jak:
- Model smartfona.
- Wersja systemu operacyjnego smartfona.
- Wersja aplikacji mobilnej.
- Zrzut ekranu z błędem.
Po uzyskaniu tych informacji ponownie przeanalizujemy Pańskie zgłoszenie i poinformujemy Pana, gdy tylko znajdziemy rozwiązanie.
Z góry dziękujemy za współpracę i czekamy na odpowiedź.
W przypadku dalszych pytań dotyczących Pana zgłoszenia prosimy o odpowiedź na tę wiadomość e-mail.
Prosimy o zanotowanie numeru sprawy 0002921262.
Zapraszamy również do kontaktu poprzez:
Email: cupradigitalsupport@cupraofficial.com
Telefon: 00800 6000 40 20
Z poważaniem,
Przemysław,
Twój zespół CUPRA
Odinstalowałem apke cupra connect. Ściągnąłem na nowo, wpisałem dane jak za pierwszym razem. W miejscu gdzie był wykrzyknik tak nadal jest, komunikaty pojawiają się te same, że trzeba wybrać nowego itp.