Fajny dynamiczny silnik 2.0 nawet ten 190KM + DSG 4Drive ale zawieszenia Forka na miejskich dziurach jest po prostu... do dupy! Ma mega problem z tłumieniem nierówności. Jak wszystkie VAG-i tak majOM to ja wysiadam... nie rozumiem tego fenomenu... Wiem, wiem... sztywny zawias... pitupitu... to po co to DCC jest... To tak samo jak mnie ostatnio uświadamiali w ASO z piszczącymi klockami jak w Polonezie... TTTM...
Chyba jednak wrócę do SUV-a z balonami bo tutaj powybijam sobie jeszcze zęby lub zniszczę kręgosłup...
Na autostradach i ekspresówkach jest OK.
Ciekawe czy Audi Q3, Q5 też tak ma?
Oczywiście nie celuję we wszystkie dziury w drodze... jeżdżę slalomem... Nie wiem czy długo wytrzymam z tym napieprz...
Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC
: 11 maja 2024, 20:49
autor: Dideq
Za cicho słuchasz muzyki. Po to jest ten Beats tam.
Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC
: 11 maja 2024, 22:41
autor: Fermentor
Dideq pisze: ↑11 maja 2024, 20:49
Za cicho słuchasz muzyki. Po to jest ten Beats tam.
W morde... nie brałem Beats-a...
Ile takie twarde zawieszenie wytrzymuje km i co na to gwarancja...? Pewnie nic... popsułeś to płać...
Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC
: 17 cze 2024, 20:54
autor: alfiorz
Problem DCC robi się medialny. W passatach wg autora tłucze się tył.
Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC
: 18 cze 2024, 08:49
autor: Dideq
Jakaś mała nadzieja na akcję serwisową. Wiem, nadzieja... ale jednak.
Ciekawe czy tyczy się to też tego łupnięcia z przodu.
Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC
: 18 cze 2024, 10:58
autor: Charls
To jest wina amortyzatorów KAYABA a nie elementów metalowo-gumowych. Uważam że VW dobrze wie o co chodzi tylko jak zwykle przeciągają.
Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC
: 12 lip 2024, 13:35
autor: Dideq
Do Waszej informacji:
Wyjęcie bezpiecznika 47 albo odpięcie wtyczek od amortyzatorów w autach z DCC całkowicie usuwa dźwięk stuku na nierównościach.
Nie, nie sprawdzałem, przeczytałem na forum Seata.
Oczywiście DCC wtedy nie działa i jest bardzo miękko na nierównościach.
Tam są amorki Monroe i zostały usunięte z oferty producenta i z katalogów.
PS. Nie odpowiadam za szkody.
Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC
: 16 lip 2024, 03:49
autor: forkowicz
Dideq pisze: ↑12 lip 2024, 13:35
Do Waszej informacji:
Wyjęcie bezpiecznika 47 albo odpięcie wtyczek od amortyzatorów w autach z DCC całkowicie usuwa dźwięk stuku na nierównościach.
Nie, nie sprawdzałem, przeczytałem na forum Seata.
Oczywiście DCC wtedy nie działa i jest bardzo miękko na nierównościach.
Tam są amorki Monroe i zostały usunięte z oferty producenta i z katalogów.
PS. Nie odpowiadam za szkody.
Potwierdzam. Lepiej jest odlaczyc wtyczke, wystarczy jedna z przodu, ja odpialem od prawego i wtedy dcc nie dziala. Nawet nie sypie mi bledu (skasowalem go obd elevenem). Po odpieciu bezpiecznika 47 sypalo bledem, nie dalo sie go skasowac i dodatkowo sypalo bledem regulacji wysokosci swiatel. Wiec wpialem bezpiecznik spowrotem i odpialem wtyczke od amorka prawego, tasma izolacyjna zakleilem oba konce wtyczki i trytyrka z wyczuciem przymocowalem ją do amorka zeby nie dyndala. Teraz jest malina. Naprawde nie rozumiem ludzi ktorzy jezdza z dcc i udaja ze to nie stuka. Auto teraz jedzie jak ponton po drodze a zarazem wydaje aie jakby sie lżej prowadziło, z pukajacym dcc mialem wrazenie ze bylo jak czolg. Koła teraz wszystkie wjezdzajac czy zjezdzajac z kraweznika sa bezglosne, wczesniej waliło z przodu jakby młotkiem ktoś puknał. I mimo wszystko na zakretach i tak sie trzyma. Wole brak opcji utwardzenie niż pukanie jak w starej rozjebundzie.
Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC
: 16 lip 2024, 10:27
autor: Charls
Po co kupować auto z DCC. Od czasu gdy kiedyś Golfem 6 jeździłem z DCC stwierdziłem, że nigdy nie kupię, DCC w grupie VW zawsze hałasowało.
Re: Głośna praca zawieszenia przód DCC
: 16 lip 2024, 10:29
autor: Kriss
Ja miałem vw CC 2015 r ,nic nie stukało wszystko działało wzorowo.