Strona 6 z 6
Re: Poziom wyciszenia
: 07 lip 2024, 20:30
autor: Charls
Największy hałas generują opony 245, dowodem na to są różne nawierzchnie, raz potrafi być cicho żeby za chwilę strasznie buczeć
Re: Poziom wyciszenia
: 07 lip 2024, 20:59
autor: cuprakrak
Tu się zgodzę że opony hałasują. Myślałem wyciszyć nadkole i bagażnik ale trochę drogo wychodzi . Pobliska firma krzyknęła mi 4500
Re: Poziom wyciszenia
: 08 lip 2024, 08:53
autor: alfiorz
cuprakrak pisze: ↑07 lip 2024, 20:59
Tu się zgodzę że opony hałasują. Myślałem wyciszyć nadkole i bagażnik ale trochę drogo wychodzi . Pobliska firma krzyknęła mi 4500
Gruba przesada za pół dniówki i materiałów za max 500zł.
Re: Poziom wyciszenia
: 23 lip 2024, 14:34
autor: Cupra_4D
cuprakrak pisze: ↑07 lip 2024, 20:25
Hałas w samochodzie generowany jest przez szczelinę między lampą a karoserią prowizorycznie zakleiłem to izolacją i wydaje mi się że w samochodzie jest trochę ciszej i pod maską czyściej w tym miejscu powinna być jakaś gumowa uszczelka.
Cześć,
o którym miejscu dokładnie mówisz?
Re: Poziom wyciszenia
: 06 wrz 2024, 18:51
autor: payong
Przeczytałem w MOTORZE 36/2024 gdzie jest test FORMENTORA 150 po lifcie, że przy 50 km/h generuje hałas 56,1 dB zaś we wcześniejszym MOTORZE 45/2023 gdzie był test wersji 190 przed lifet, ze przy prędkości 50 km/h hałas wynosi 60,5 db (co mniej więcej zgadza się z wynikami pomiarów mojego 190 KM). Czy wiadomo coś kolegom o lepszym wygłuszeniu wersji poliftowych czy też jest taka różnica pomiędzy wersjami?
Wersja 190 KM miała koła 19" no to i opony 245
Wersja 150 KM też miała 19"
Przy 100 km/h różnica była mniejsza bo 1,1 dB na korzyść polifta.