@rsmiech - dzięki za te informacje!
Swoją drogą mega osiągi masz w swoim, zobaczę jak będzie mi się jeździło stockiem, jednak takie osiągi po strojeniu i zmianie IC są imponujące.
Podstawowy tryb to dramat, skrzynia ma laga i jest nieresponywna. W trybie cupra i sport coś się już dzieje, jednak wciąż myślę, że jest pole do podciągnięcia
.
Z drugiej strony tryb Cupra to też trochę śmiech z tym dźwiękiem, ale widziałem że na grupie są już ludzie, co wyłączyli to przez OBD.
Ten egzemplarz niby nie ma problemów osprzętem, czy pano, multimedia po updejcie, ale responsywność tego ekranu wciąż pozostawia dużo do rzeczenia ...
Hebli brembo nie ma, ale te aktualne wydają się być już trochę zmęczone, nie wiem czy Formentor tak hamuje, ale przy spokojnej jeździe nie zatrzymuje się w miejscu.
Może to moje odczucia, może już hamulce troche zużyte ale i tak najpewniej będę modować je albo na brembo, albo na jakieś zółte (myślę, że do graphene grey siądą:).
Ktoś ma doświadczenie w modyfikacjach hebli i jak to wpływa na gwarancje?
Samo auto jak sprawdzałem zbiera się, choć nie sprawdzałem go na LC.
Z mankamentów: ma przetartą kierownicę po lewej stronie od obrączki, ktoś może wie czy to można wyciągnąć? Czy trzeba obszywać na nowo, jak tak to pewnie alcantara wleci
.
Na jednej z felg uszczerbił się lakier, niby można to na gwarancje oddać, choć wydaje mi się, że takie rzeczy to jest wina użytkowanika a nie producenta. Ktoś przerabiał temat?
Nie mogło być jednak idealnie i jakaś szkoda parkingowa na 9k była, były wymieniane drzwi a jak drzwi to i wszystko w około malowane.
Czekam na zdjęcia przed naprawą, jeśli to tylko wgniotka czy obcierka drzwi to się zdarza, ale jeśli była robiona rama to już gorzej.