siedzi ostatnia generacja, ale nie sądźcie że jest to torx spliter

,
zdecydowała ekonomia i prościej się już haldexa zrobić nie da.
Wizualizacji nie ma, jedynie poprzez OBD11 i inne interfejsy można podejrzeć kilka parametrów.
Wyrzucono np. fizyczne czujniki temp., większość informacji o temp jest w mechanice wyliczane, jedyna prawdziwa temp. to elektroniki przytwierdzonej do obudowy.
Jedyną zaletą rozwiązania jest to, że wystarczy modulować prędkość silnika przez prąd napięcie (wtyczka dostępna z zewntrz) aby sterować haldexem z jakiegoś zewn. układu.
To co można podejrzeć to: zasprzęglenie sprzęgieł wyrażone w prądzie silnika pompy ciśnienia na sprzęgła i przeliczonej na % zasprzęglenia,
prędkości kół, lecz te nie pochodzą z haldexa oraz różnicy prędkości na osiach.
parmetry (2BE6) (2BF0) (2BF3) i inne
Pozostłe dostępne albo nie dziłają albo są z D (np 1500 czy -300 stopni C na sprzęgle).
Działa natomiast "Ouptput test" gdzie możemy zblokować oś na 100%, jednak po zrobieniu w takim stanie 2-3 niezbyt ostrych zakrętów na placu niestety się wyłącza

, ale zblokowanie osi można poczuć i usłyszeć.
2022 VZ 420KM, 516Nm, by Gregor10, Eibach ProKit, Intercooler, TCM upgrade. 60000km Średnie spalanie11.6l/100km